یک پرینتر بی‌سیم با نمایشگر LCD رنگی

بازار دیجیتال- شرکت Kodak به تازگی محصول جدیدی را به بازار محصولات اداری دیجیتالی معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک پرینتر چندکاره بی‌سیم است که با مدل ESP۵۲۵۰ به بازار معرفی شده است. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۴/۲ اینچ است و امکان چاپ ۳۰ صفحه سیاه و سفید در هر دقیقه و ۲۹ صفحه رنگی در هر دقیقه را به کاربرانش می‌دهد. این محصول همچنین دارای کارتخوان بوده و از امکانات ارتباطی wi-fi و پورت USB ۲.۰ برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و کامپیوترهای Mac هم بهره می‌برد.

این پرینتر چند کاره در دسته پرینترهای ارزان قیمت قرار دارد و به این دلیل انتظار می‌رود با استقبال خوبی در بازار مواجه شود. این دستگاه برای هر دو کاربری‌های خانگی و تجاری قابل استفاده است و قابلیت بی‌سیم بودنش آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز می‌کند.

نمایشگر LCD این دستگاه کاربرانش را از لزوم استفاده از کامپیوتر بی‌نیاز می‌کند و به این ترتیب کار با پرینتر ساده‌تر می‌شود. این دستگاه امکان چاپ عکس‌های کاربرانش را در اندازه ۴×۶ اینچ یا ۱۰×۱۵ سانتیمتر را تنها در ۲۹ ثانیه دارد. ESP۵۲۵۰ همچنین قابلیت اسکن عکس‌هایی با اندازه بزرگ‌تر از ۷/۱۱×۵/۸ اینچ یا ۲۹۷×۲۶۱ میلیمتر را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. این پرینتر حداکثر امکان نگهداری ۱۰۰ صفحه کاغذ یا ۲۰ کاغذ عکس را دارد. این دستگاه همچنین با کارت‌های حافظه SD، SDHC، Mini SD، MMC، MS و MS PRO هم سازگاری دارد.

ابعاد این دستگاه برابر ۱۷۵×۳۰۰×۴۲۲ میلیمتر بوده و وزن آن به ۴/۶ کیلوگرم می‌رسد. شرکت Kodak اعلام کرده‌است که این محصول جدیدش را با قیمت ۸۹ دلار در بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.