گوشی‌های زیر ۱۰۰ هزار تومانی دو برند نوکیا و سامسونگ صدرنشین پرفروش ترین‌های بازار هستند. به گزارش موبنا، دو برند نوکیا و سامسونگ که دارای بیشترین تنوع مدل گوشی ارزان قیمت و امکانات مختلف هستند؛ به همین دلیل مدل‌های این برند بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده است.

با توجه به شرایط فعلی بازار و کاهش قدرت خرید مردم گوشی‌های زیر ۱۰۰ هزار تومان دو برند نوکیا و سامسونگ بیشترین تقاضا را در بازار به خود اختصاص داده‌اند و در لیست پرفروش‌ترین‌های بازار تلفن همراه قرار گرفته است.

پرفروش‌ترین‌های گوشی‌های ارزان قیمت دوبرند نوکیا و سامسونگ به شرح زیر است:

C۱ ، ۶۷۰۰ CLASSIC، ۵۰۳۰ XpressRadio، ۲۷۲۰Fold، ۲۳۳۰، ۲۲۲۰ (NEW)، ۱۸۰۰، ۱۶۶۲، ۱۶۶۱، ۱۶۱۶، ۱۲۰۹، ۱۲۰۸، ۱۲۰۳ ، ۱۲۰۲ و غیره از جمله گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا هستند که با بهای زیر ۱۰۰ هزار تومان در بازار عرضه شده و با استقبال بالایی از سوی مشتریان روبه‌رو شده است.

همچنین از گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ می‌توان به C۲۷۰ ، C۳۰۱۰ ، C۳۰۵۳ ، C۳۳۰۳ ، E۲۱۲۰ ، E۲۱۲۱ ، E۲۱۵۲ ، E۲۵۰I ، E۲۵۵۰ J۷۰۰ ، S۳۱۰۰ ، S۳۵۰۰ و S۳۵۵۰ اشاره کرد که با بهای زیر ۱۰۰ هزار تومان در بازار از فروش خوبی برخوردار شده است.

این مدل گوشی‌ها به دلیل برخورداری از امکانات مناسب نسبت به هزینه فروش آنها نسبت به سایر گوشی‌ها از جمله گوشی‌های چینی و ایرانی موجود در بازار تا کنون از فروش بالایی برخوردار شده اند.