اسپیکری جدید و مجهز به بلوتوث

بازار دیجیتال- یک محصول جدید برای علاقه‌مندان به موسیقی به بازار معرفی و عرضه شده است. این محصول جدید در واقع یک اسپیکر ویژه با قابلیت‌‌های متفاوت است که شرکت Creative آن را با مدل D۱۰۰ به بازار معرفی کرده است. این اسپیکر طراحی قابل حمل و سبکی داشته و می‌‌تواند همیشه و همه جا همراه کاربرانش باشد. این دستگاه با انواع مختلف پلیر و دستگاه‌‌های پخش‌کننده موسیقی قابل حمل سازگاری داشته و می‌‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران حرفه‌‌ای باشد. این اسپیکر جدید از یک تکنولوژی کاربردی برای ارتباط با دستگاه‌‌های دیگر بهره می‌‌برد که آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز می‌‌کند. اسپیکر D۱۰۰ مجهز به بلوتوث برای اتصال بی‌سیم به محصولات و دستگاه‌‌های دیگر است تا به این ترتیب، کار با آن برای کاربرانش ساده‌‌تر شود.

این اسپیکر دارای دو بلندگوی ۳ اینچی در داخل بدنه خودش است و از یک دستگاه کنترل از راه دور برای کنترل و راهبری بهره می‌‌برد.

این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به موسیقی می‌‌توانند از این محصول جدید برای گوش دادن به فایل‌‌های موسیقی ذخیره شده در گوشی تلفن همراه خودشان هم استفاده کنند.

به این ترتیب، هر دستگاه دیجیتال دارای تکنولوژی ارتباطی بلوتوث امکان ارتباط و اتصال به این اسپیکر جدید را دارد.

این اسپیکر در دو رنگ مشکی، نقره‌‌ای، آبی، سبز و صورتی طراحی و تولید شده و در حال حاضر با قیمتی در حدود ۸۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌‌رسد.