نایب رییس هیات مدیره شرکت (سازمان) فناوری اطلاعات از افتتاح ارائه ‌خدمات صدور گواهی امضای دیجیتال در نمایشگاه الکامپ امسال و در سالن دولت الکترونیک خبر داد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سعید مهدیون با بیان این که سازمان فناوری اطلاعات چند هدف را برای شرکت در نمایشگاه الکامپ دنبال می‌کند، گفت: در نمایشگاه امسال فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده عرضه و اطلاعات لازم درباره مرکز ماهر و مدیریت آدرس‌های IP به اطلاع و آگاهی بازدیدکنندگان می‌رسد.

وی با بیان اینکه با توجه به مصوبه شورای عالی اداری، سازمان فناوری اطلاعات به عنوان یکی از بازوهای حاکمیت فعالیت دارد، ابراز کرد: نمایشگاه یکی از فرصت‌هایی است که می‌تواند امکان اطلاع‌رسانی لازم را به مردم در چنین مواردی در اختیار قرار دهد.

او با یادآوری این موضوع که نمایشگاه محلی است برای ارتباط با فعالیت‌ها و دست‌اندرکاران این حوزه، گفت: نمایشگاه به عنوان مرکزی است که می‌توان برخی از جلسات و رسیدگی به مشکلات فعالان حوزه مربوطه را در آنجا داشته باشیم که این کار موجب دلگرم شدن فعالان و متخصصان این بخش می‌شود.

مهدیون با بیان این‌که شعار دولت دهم، اولین دولت الکترونیکی است، تاکید کرد: نمایشگاه فرصتی است که سازمان‌ها و نهادها ارزیابی داشته باشند و ببینند که تا چه حد توانسته‌اند به این شعار نزدیک شوند.

وی افزود: مردم با حضور در نمایشگاه الکامپ متوجه می‌شوند که استفاده از سرویس‌ها به صورت غیرحضوری تا چه میزان راحت‌تر و سهل‌الوصول‌تر است و با مزیت‌های آن آشنا می‌شوند.