لپ‌تاپ‌های پرفروش سونی در بازار داخلی - ۱۶ آبان ۸۹

بازار دیجیتال- مدل EE۲۵FX/T از لپ‌تاپ‌های سایز بزرگ و ارزان قیمت سونی در بازار داخلی است که در بازار داخلی جزو پرفروش‌ها است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده ghz ه-۲/۱ AMD Athlon II X۲‌،رم چهار گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۵/۱۵ اینچ از نوع TFT active matrix و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است.

این لپ‌تاپ همچنین به کارت گرافیک ATI Mobility Radeon HD ۴۲۵۰ با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، باتری ۳۵۰۰ mAh و همچنینBlu-Ray Disk ROM مجهز است.

تجهیز به HDMI Connection Output، ورودی میکروفن، Headphone Jack‌، VGA Output‌، چهار پورت usb ۲.۰‌، SD Card Slot‌، MOTION EYE camera و.... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۶/۲ کیلوگرمی‌است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت ۹۹۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت نقش به فروش می‌رسد.

همچنین مدل EB۲۳FX/WI از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند در بازار داخلی است که به پردازنده intel core i۳ ‌، رم چهار گیگابایتی و‌ هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

لپ‌تاپ مذکور به اپتیکال درایو DVD±RW‌، کارت گرافیکی Intel HD Graphics با ظرفیت یک گیگابایت، باتری ۴۴۰۰mAh و... مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۵/۱۵ اینچ از نوع Xbrite-Eco با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است.

تجهیز به i.LINK‌، یک پورت eSATA، سه پورت usb ۲.۰‌، ExpressCard/۳۴ slot‌، HDMI Connection Output، ورودی میکروفن و .... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

EB۲۳FX/WI نیز با قیمت یک‌میلیون و ۷۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت نقش به بازار داخلی عرضه شده است.

و اما مدل EA۲QGX/BI از لپ‌تاپ‌های گران قیمت و باقابلیت سونی در بازار داخلی معرفی شده است.

بر اساس اعلام شرکت نقش، یکی از عرضه کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌، لپ‌تاپ مذکور دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده intel core i۵ ، رم شش گیگابایتی و‌ هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ حرفه‌ای هم ۱۴ اینچ از نوع TFT و با وضوح ۱۳۶۶×۷۶۸ تصویر نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکی ATI Radeon HD۵۱۴۵ با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، قابل ارتقا تا یک گیگابایت از نوع DDR۳، اپتیکال درایو DVD±RW، باتری ۴۴۰۰mAh‌، بلوتوث، Headphone Jack‌، خروجی VGA‌، یک پورت Esata‌، سه پورت usb ۲.۰‌، ورودی میکروفن و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این مدل لپ‌تاپ هم با قیمت یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت نقش به فروش می‌رسد.