لیزری‌های باقابلیت اچ پی در بازار داخلی

بازار دیجیتال- مدل CP۱۲۱۵ به عنوان چاپگر با قابلیت و پرسرعت اچ‌پی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام سرزمین سبز، یکی از عرضه‌کنندگان ماشین‌های اداری این برند CP۱۲۱۵چاپگری باکیفیت بالا و سریع است که کاربری آن آسان و مقرون به‌صرفه است، این چاپگر ارزانترین قیمت را در سری چاپگرهای لیزری رنگی دارد.

این چاپگر دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به کارتریج Black cb۵۴۰a Cyan cb۵۴۱a Yellow cb۵۴۲a Magenta cb۵۳۴a ، حافظه ۱۶ مگابایتی و قابلیت چاپ روی انواع کاغذ(bond, brochure, colour glossy, letterhead, photo, plain, preprinted, prepunched, recycled, rough), transparencies, labels, envelopes, cardstock است. سرعت چاپ این چاپگر برای اسناد سیاه و سفید ۱۲ صفحه در دقیقه و برای اسناد رنگی ۸ صفحه در دقیقه است.

وضوح چاپ این چاپگر هم برای اسناد سیاه و سفید ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ و برای اسناد رنگی HP ImageREt ۲۴۰۰ است.

CP۱۲۱۵ قابلیت چاپ ۲۵۰۰۰ صفحه را در ماه داشته و قابلیت چاپ دوطرفه، چاپ بدون حاشیه و کارکرد در رطوبت را نیز دارد.

این چاپگر لیزری با سیستم‌های عامل M، M icrosoft Windows ۲۰۰۰ XP Home, XP Professional, Server ۲۰۰۳، Windows Vista® Ready سازگار است.

چاپگر مذکور با قیمت ۲۳۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت سرزمین سبز به فروش می‌رسد.همچنین مدل CP۶۰۱۵ از چاپگرهای لیزری رنگی با قابلیت این برند در بازار داخلی است.این چاپگر لیزری رنگی قوی با قطع بزرگ و کارآیی بالا برای سایز کاغذ A۳ برای گروه‌های بزرگ و کاربران قدرتمند که نیاز به چاپ در محل کار خود دارند مناسب است.سرعت چاپ این چاپگر لیزری رنگی برای اسناد سیاه و سفید و رنگی ۴۰صفحه در دقیقه است. چاپگر مذکور قابلیت چاپ ۱۷۵ هزار صفحه چاپی در ماه را داشته و به حافظه ۵۱۲ مگابایتی مجهز است.

قابلیت چاپ دوطرفه، چاپ در ابعاد سفارشی، چاپ بدون حاشیه، تجهیز به دو پورت USB ۲.۰ ،قابلیت کارکرد در رطوبت، سازگاری با سیستم‌های عامل Microsoft Windows® ۲۰۰۰, XP Home, XP Professional, Server ۲۰۰۳ و... از سایر ویژگی‌های این چاپگر است. CP۶۰۱۵ با ضمانت شرکت سرزمین سبز به فروش می‌رسد.