بازار دیجیتال- اولین سایت تخصصی عسل طبیعی و محصولات زنبور عسل راه‌اندازی شد. در این سایت اطلاعات کاملی درباره عسل طبیعی و انواع آن، راه‌های تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی، خواص عسل طبیعی، انواع غذا و دسر با عسل، زنبورداری و زندگی زنبور عسل و سایر اطلاعات مرتبط را به دست خواهیم آورد.

در این سایت علاوه بر اطلاعات فوق، دسترسی کاملی به فروشندگان و عرضه‌کنندگان عسل و محصولات زنبور نیز خواهید داشت. با استفاده از مطالب این سایت می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی در خصوص عسل به دست بیاورید که این اطلاعات می‌تواند در هنگام خرید به شما کمک کند. به عنوان مثال در مطلبی با عنوان باورهای نادرست در مورد عسل طبیعی آمده است که (اغلب تصور می‌شود که عسل شکرک زده (کریستالیزه) و یا رس کرده از مرغوبیت خوبی برخوردار نیست و شاید تقلبی باشد. این تصور صحیح نیست و شکرک عسل بستگی به مواد تشکیل‌دهنده آن و شرایط انبار یا ذخیره‌شدن آن دارد.
عسل یک محلول قندی بیش از حد اشباع می‌باشد و چون مقدار قند آن بیش از آن است که بتواند در محلول باقی بماند، پس از مدتی شروع به شکرک زدن می‌کند و این در حالی است که هنوز بسیاری از مصرف‌کنندگان فکر می‌کنند که عسل شکرک زده، فاسد شده یا با افزودن شکر به آن تقلبی صورت گرفته است. شکرک زدن یک فرآیند طبیعی است که قند در عسل به صورت جامد درمی‌آید). برای استفاده از مطالب این سایت بهتر است به آدرس www.angabin.ir مراجعه کنید.