دوربین جدید برای ارتباطات مدرن

بازار دیجیتال- شرکت بزرگ Ricoh به تازگی یک دوربین عکاسی دیجیتال نیمه حرفه‌ای را به بازار معرفی کرده‌است. این دوربین جدید با مدل G۷۰۰SE به بازار معرفی شده است و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین که در حقیقت مطابق با سلیقه و تقاضای بازار طراحی و تولید شده است، از امکانات مدرنی مانند بلوتوث و wi-fi بهره می‌برد. به این ترتیب، کاربران این دوربین می‌توانند از امکان wi-fi آن تا فاصله ۹ یاردی بهره ببرند. این دوربین همچنین قابلیت‌هایی مانند ضد گرد و خاک و البته GPS را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. GPS این دوربین از شش تا سه متر کاربری دارد.

این دوربین در واقع برای کاربران علاقه‌مند به ارتباطات مدرن طراحی و تولید شده است به همین دلیل هم کاربران این دوربین می‌توانند از امکاناتی مانند Google Maps و Google Earth هم به صورت آنلاین بهره ببرند.

G۷۰۰SE امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل را داشته و قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر و زوم دیجیتال تا ۴ برابر را به کابرانش می‌دهد. حداقل فاصله کانونی این دوربین برابر ۱۰ میلیمتر و حداکثر فاصله کانونی آن به ۱۴۰ میلیمتر می‌رسد.

طراحی این دوربین به گونه‌ای است که قابلیت عکاسی در شرایط مختلف را به کاربرانش می‌دهد و با وزن ۲۸۶ گرمی خود، امکان حمل و جا‌به‌جایی راحت را برای کاربران خود فراهم می‌آورد. با این همه، اما این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه دقیق این دوربین را اعلام و منتشر نکرده است.