مدیر کل نگهداری و پشتیبانی فنی دیتا شرکت مخابرات تهران در مورد نارضایتی کاربران خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) گفت: شرکت مخابرات به تازگی وارد بازار فروش ADSL شده است و برنامه‌های جدی برای رفع مشکلات کاربران دارد. کاظمی بخشی از مشکلات کاربران خدمات ADSL را ناشی از پایین بودن دانش فنی کاربران این خدمات عنوان کرد و گفت: طبیعی است که درصد زیادی از کاربران اینترنت و مشترکان ما دانش فنی لازم در زمینه اتصال به شبکه اینترنت را به دلیل جدید بودن این فناوری ندارند، بنابراین بیشتر مشکلات مربوط به مرحله نصب و راه‌اندازی است.

وی افزود: برای حل مشکلات مربوط به نصب و اتصال به شبکه اینترنت، شرکت مخابرات اقدام به تهیه «راهنمای استفاده از سرویس ADSL » و توزیع آن در بین مشترکان کرده‌است. این مقام شرکت مخابرات به کاربران اینترنت پرسرعت توصیه کرد که قبل از اتصال به شبکه این کتاب راهنما را به دقت مطالعه کنند. کاظمی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار داشت: نخستین شکایتی که مشترکان ADSL مطرح می‌کنند سرعت پایین و کندی اینترنت است، ولی کاربران باید توجه داشته باشند که محدودیت سرعت اینترنت (سرعت اینترنت برای منازل ۱۲۸ کیلو بیت بر ثانیه تعیین شده) به شرکت‌های ارائه کننده اینترنت پر سرعت مربوط نمی شود و تصمیم‌گیری در مورد ارتقای سرعت اینترنت و افزایش پهنای باند برای منازل به‌عهده مراجع دولتی است .

مدیرکل نگهداری و پشتیبانی فنی دیتا شرکت مخابرات تهران در مورد پاسخگویی نامناسب سامانه ۱۸۹۹ به مشترکان با اشاره به اینکه این سامانه برای پاسخگویی به مشترکان ADSL راه‌اندازی شده است‌، افزود: مشترکان می توانند هنگام تماس با سامانه ۱۸۹۹ مشکلات خود را به‌صورت پیغام تلفنی یا ارتباط با کارشناسان مطرح کنند. کاظمی به کاربران ADSL توصیه کرد که هنگام تماس با سامانه ۱۸۹۹‌،از گزینه پیغام تلفنی استفاده کنند‌، چرا که این پیغام‌ها قابل پیگیری از سوی مقامات بالاتر نیز هست‌، در حالی‌که گفت‌وگو با کارشناسان در جایی ثبت نمی‌شود و قابل پیگیری نیست.