نرم افزاری برای تعیین میزان زشتی انسان‌ها

یک برنامه جانبی ویژه «آیفون» ساخته شده است که پس از اسکن تصویر کاربر میزان زیبایی و زشتی وی را مشخص می‌کند. به گزارش خبرگزاری مهر، آیا شما از دسته آدم‌های شجاعی هستید که حاضرند مقابل آینه جادویی بنشینند و این جمله را بشنوند: «من حقیقت را به تو می‌گویم! سفیدبرفی هنوز بسیار زیباتر از توست!» آیا پس از شنیدن این جمله به دنبال سیب زهرآلود می‌گردید یا حقیقت را قبول می‌کنید؟

هرچند در هزاره سوم وجود یک آینه جادویی بعید به نظر می‌رسد، اما باید قبول کنید که یک «سیب سبز» ابزاری را در اختیار دارد که همه غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند. در حقیقت، در روزهای اخیر برنامه جانبی جدیدی ویژه تلفن همراه «آیفون» محصول شرکت «اپل» عرضه شده است که به روشی «کاملا علمی» و «صادقانه به شما می‌گوید که چقدر زشت هستید!»

بنابراین اگر روزی این نرم‌افزار را هدیه گرفتید بدانید که شخص هدیه‌دهنده قصد داشته است به روشی مودبانه و دلسوزانه بگوید که شما زشت هستید.

براساس گزارش دیلی میل، این برنامه جانبی که «Ugly Meter»(زشت سنج) نام دارد، پیش از هر قضاوتی از کاربر یک عکس می‌گیرد، سپس آن را اسکن کرده و برپایه ارزیابی‌های کلی زیبایی‌شناسانه نتایج اسکن چهره را تحلیل می‌کند و در مرحله آخر، میزان زشتی کاربر را در یک دامنه از ۱ تا ۱۰ تعیین می‌کند و به کاربرانی که امتیاز بالای ۸ را دریافت کنند، صادقانه می‌گوید: «شما واقعا زشت هستید!»