مانیتورهای باقابلیت بنکیو در بازار جهانی

بازار دیجیتال- مدل V۲۴۱۰T به عنوان مانیتور باقابلیتی از رده مانیتورهای اداری بنکیو در بازار داخلی معرفی شد. این مانیتور دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به ورودی‌های D-sub، DVI و... است.

وضوح تصویر این مانیتور ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ نقطه در اینچ ،شدت روشنایی آن ۲۵۰/ cd و نسبت کنتراست آن ۱۰۰۰:۱ است.

این مانیتور ۲۴ اینچ LED همچنین تصاویری را حداقل در پنج میلی ثانیه نمایش می‌دهد و زاویه دید آن ۱۶۰ درجه عمودی و ۱۷۰ درجه افقی است.

این مانیتور در ردیف مانیتورهای با قابلیت در رده اداری معرفی شده است. همچنین مدل E۹۱۰T از مانیتورهای با قابلیت دیگر این برند است.

تجهیز به ورودی‌های D-sub، DVI-D، Headphone Jack و همچنین تجهیز به دو اسپیکر ۱ W از ویژگی‌های این مانیتور است.

وضوح تصویر این مانیتور نیز ۱۲۸۰ × ۱۰۲۴ نقطه در اینچ، نسبت کنتراست آن ۱۰۰۰:۱ و شدت روشنایی آن ۲۵۰/ cd است. مانیتور مذکور قابلیت نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ را داشته و زاویه دید آن ۱۶۰ درجه عمودی و ۱۷۰ درجه افقی است. حداقل زمان لازم برای پاسخگویی این مانیتور به تصویر نیز پنج میلی ثانیه است.

همچنین مدل M۲۷۰۰HD به عنوان مانیتور حرفه‌ای بنکیو در بازار جهانی معرفی شد. این مانیتور تلویزیون ۲۷ اینچ به ورودی‌هایD-sub، DVI-D،HDMI ۱.۳x۲، Headphone Jack ، SPDIF، Line in و... ، اسپیکر ۲.۵Wx۴، چهار پورت USB و... مجهز است.

وضوح تصویر این مانیتور تلویزیون هم ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۳۰۰ /cd است. نسبت کنتراست مانیتور مذکور نیز ۱۰۰۰:۱ ، نسبت کنتراست داینامیک آن ۵۰۰۰۰:۱ و زاویه دید آن ۱۶۰ درجه عمودی و ۱۷۰ درجه افقی است. حداکثر زمان لازم هم برای پاسخگویی این مانیتور به تصویر پنج‌میلی ثانیه است.

مانیتور مذکور قابلیت نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ را داشته و جزو مانیتورهای حرفه‌ای بنکیو قرار دارد.

همچنین مدل E۲۲۲۰HD از مانیتورهای حرفه‌ای این برند است.

این مانیتور ۵/۲۱ اینچ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به ورودی‌های D-sub / DVI-D/ HDMI ۱.۳x۲/ Headphone Jack/ Line in/ Line out، اسپیکر ۱.۵Wx۲، چهار پورت USB و ... است.

وضوح تصویر این مانیتور نیز ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۳۰۰/ cd است. نسبت کنتراست داینامیک این مانیتور نیز ۵۰۰۰۰:۱ است.

مانیتور مذکور قابلیت نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ را داشته و زاویه دید آن ۱۶۰ درجه عمودی و ۱۷۰ درجه افقی است.

حداکثر زمان لازم برای پاسخگویی این مانیتور به تصویر نیز تنها ۵ میلی ثانیه است.