ثبت نام 400 شرکت در نمایشگاه الکترونیک کامپیوتر و تجارت‌الکترونیکی

بازار دیجیتال - دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ گفت: تاکنون بیش از ۲۱ هزار متر فضای مفید نمایشگاهی الکامپ در قالب ۱۴سالن واگذار شده و بیش از ۴۰۰ شرکت در نمایشگاه ثبت نام کردند. به گفته محمد ثروتی سازمان نظام صنفی از ابتدای تقاضا بیش از ۳۰۰۰۰ متر فضای مفید را مطرح نمود که به دلیل نزدیک بودن نمایشگاه تلکام و محدودیت فضا در شرکت سهامی نمایشگاه، این امکان در اختیار این سازمان قرار نگرفت.

وی حضور شرکت‌های بزرگ، خوشنام، شهرستانی و جدید در حوزه ICT را از ویژگی‌های شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال برشمرد و اظهار داشت: شرکت‌هایی در این نمایشگاه حضور دارند که در چند سال گذشته حضور نداشتند. همچنین با درخواست شرکت‌هایی مواجه شدیم که تقاضای اختصاص غرفه بزرگتری نسبت به سال گذشته داشتند. شرکت‌هایی از شهرستان‌های مختلف نیز در نمایشگاه حضور دارند و از تعدادی از کشورهای خارجی هم شرکت‌هایی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی یا ثبت نام کردند.

ثروتی اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگاه الکامپ امسال برپایی سالن دولت الکترونیکی به طور مستقل پس از ۶ سال است. خوشبختانه غرفه دولت الکترونیکی امسال با هماهنگی مدیریت توسعه منابع انسانی رییس جمهور و مدیریت و اجرای شورای‌عالی اطلاع‌رسانی برگزار خواهد شد. سالن دولت الکترونیکی هم با استقبال بیش از دو برابر فضای موجود سالن مواجه بوده و در این سالن تمرکز بر ارائه خدمات الکترونیکی انجام شده یا در حال انجام به شهروندان است. همچنین تلاش خواهیم کرد خدمات ارزشمندی به مخاطبین در این نمایشگاه ارائه شود.

نمایشگاه الکامپ از ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه و به مدت ۴ روز در محل دائمی ‌نمایشگاه برگزار می‌شود.