دوربین میکروسکوپی برای ثبت تصاویر با وضوح بسیار بالا

بازار دیجیتال- شرکت Nikon Metrology به تازگی یک میکروسکوپ دیجیتال جدید را برای ثبت تصاویر با وضوح بالا به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید با مدل ShuttlePix P-۴۰۰R به بازار معرفی شده است و انتخاب مناسبی برای مشاهده، بررسی، اندازه‌گیری و البته ضبط تصاویر با وضوح تصویر بسیار بالا خواهد بود. این دوربین میکروسکوپی امکان فیلمبرداری با سرعت بالا و با کاربری بسیار ساده را دارد تا به این ترتیب، امکان استفاده از آن برای کاربران مبتدی و تازه کار هم فراهم بیاید. نکته جالب توجه درباره این دستگاه مجهز بودن آن به مانیتور LCD تمام لمسی با اندازه بسیار بزرگ ۱۷ اینچی است که امکان کنترل، نمایش، اندازه‌گیری و بالاخره چاپ تصاویر با راحتی و سرعت بیشتر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این محصول قابلیت دسترسی به کامپیوترهای شخصی یا لپ‌تاپ را داشته و می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار خاص خودش تصاویر سه بعدی هم تولید کند. این دوربین میکروسکوپی امکان زوم اپتیکال تا ۲۰ برابر را هم دارد و این قابلیت حتی تا زوم ۴۰۰ برابر هم ارتقا پیدا می‌کند.

با تمام اینها، اما شرکت تولیدکننده این محصول جالب هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول متفاوت و جالبش را اعلام و منتشر نکرده است.