لپ تاپ‌های باقابلیت اچ پی

بازار دیجیتال- مدل ۳۰۶۳ل HP PAVILION DV۶- به عنوان لپ‌تاپ با قابلیت اچ پی در بازار داخلی معرفی شده است. بر اساس اعلام ایران اچ پی، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون،

INTEL CORE I۷ -۱.۶GHZ UP TO ۲.۸ GHZ، رم شش گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۶۴۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ است.

تجهیز به درایو BLU-RAY، کارت گرافیک ATI RADEON HD ۵۶۵۰با ظرفیت یک گیگابایت، قابل ارتقا تا سه گیگابایت، وب کم، WIFI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمتی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار عرضه شده است.همچنین مدل۳۰۵۳ اHP PAVILION DV۶- از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند در بازار داخلی است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I ۵، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ است.تجهیز به اپتیکال درایو DVD-RW، کارت گرافیک ATI RADEON HD ۵۴۷۰ با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، وب کم، بلوتوث، WIFI، سیستم شناسایی اثرانگشت و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور نیز با قیمت یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و با ضمانت ایران اچ پی به فروش می رسد.

و اما مدل ۱۰۳۰- HP PAVILION TM۲ از لپ‌تاپ‌های سبک وزن و با قابلیت این برند است.

این لپ‌تاپ به پردازنده GHZه۱.۳ه- INTEL SU۷۳۰۰، رم سه گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱/۱۲ اینچ است.تجهیز به کارت گرافیکیINTEL GRAPHICS ۴۵۰۰ MHD با ظرفیت ۱۶۹۵ مگابایت، وب کم، بلوتوث، WIFI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.