سونی و لپ‌تاپ‌های کمیابش

بازار دیجیتال- مدل F۱۲PGX/B به عنوان لپ‌تاپ باقابلیت سونی در بازار داخلی معرفی شد که به دلیل اتفاقات اخیر در بازار کامپیوتر در حال حاضر در بازار کمیاب است . بر اساس اعلام فعالان بازار، این مدل که جزو لپ‌تاپ‌های با قابلیت سونی است دارای ویژگی‌هایی چون‌، تجهیز به پردازنده Intel Core i۷‌، رم چهار گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۴/۱۶ اینچ از نوع TFT active matrix و با وضوح تصویر۱۰۸۰× ۱۹۲۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکیNVIDIA GeForce ۳۱۰M با ظرفیت ۵۱۲مگابایت، اپتیکال درایوDVD±RW‌، باتری۵۰۰۰ اmAh‌، بلوتوث، HDMI Connection Output‌،Headphone Jack‌، ورودی میکروفن، دو ورودی میکروفن و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور طی مدت اخیر در بازار کمیاب بوده و فروشندگانی که این مدل را در موجودی خود دارند از فروش آن خودداری می‌کنند.

همچنین مدل F۱۲MGX/Hاز لپ‌تاپ‌های با قابلیت این برند در بازار داخلی است که در حال حاضر در بازار کمیاب است.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۷‌، رم چهار گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۴/۱۶ اینچ از نوع TFT active matrix است.

تجهیز به اپتیکـــال درایو DVD±RW‌، کـــارت گرافیک NVIDIA GeForce ۳۱۰M با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت‌، بلوتوث، وب کم و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

و اما مدل W۲۱۱AX/W از مینی‌لپ‌تاپ‌های پر متقاضی این برند در بازار بوده است که این مدل در حال حاضر نیز در بازار به شدت کمیاب شده است.

این مینی لپ‌تاپ به پردازنده ۱.۶۶ اGHZ Intel Atom‌، رم یک گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت مجهز است.

تجهیز به صفحه نمایش ۱/۱۰ اینچ از نوع Xbrite-Eco با وضوح تصویر ۷۶۸×۱۳۶۶ نقطه در اینچ، کارت گرافیکIntel Graphics Media Accelerator ۳۱۵۰ با ظرفیت ۲۵۰ مگابایت، بلوتوث و... از سایر ویژگی‌های این مینی لپ‌تاپ کمیاب است.

این مینی لپ‌تاپ هم در حال حاضر در بازار به شدت کمیاب است و قیمت آن مشخص نیست.