لپ‌تاپ‌های سایز بزرگ DELL

بازار دیجیتال- M۶۵۰۰ از سری Precision از لپ‌تاپ‌های صفحه بزرگ dell در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام زیگورات‌،یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌، M۶۵۰۰ یک لپ‌تاپ سایز بزرگ است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۷‌،رم ۱۶ گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۷ اینچ از نوع WUXGA RGB LED Back-Lit Display با وضوح تصویر ۱۲۰۰×۱۹۲۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیک NVIDIA Quadro FX ۲۸۰۰M Graphics با ظرفیت یک گیگابایت‌، مودم v.۹۲‌، شبکه کابلی ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰‌، درایو نوری، چهار درگاه usb‌، فایر وایر ۱۳۹۴، درگاه eSATA از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ تاپ مذکور همچنین به وب کم دو مگاپیکسلی، کارت‌خوان با قابلیت خواندن ۸ نوع کارت حافظه، بلوتوث، شبکه بی‌سیم، خروجی مانیتور، PCMCIA، اثرانگشت خوان و... مجهز است. این لپ‌تاپ با ضمانت شرکت زیگورات به فروش می رسد. همچنین مدل‌، ۱۵۵۸ از لپ‌تاپ‌های با قابلیت این برند در بازار داخلی است که صفحه نمایش آن ۶/۱۵ اینچ است.

این لپ‌تاپ با قابلیت، از سری Studio به پردازنده Intel®Core™ i۷‌، رم چهار گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

تجهیز به کارت گرافیک ATI Radeon ۵۴۷۰‌، شبکه کابلی ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰‌، درایو نوری، دو درگاه usb‌، وب کم دومگاپیکسلی، درگاه eSATA، کارتخوان با قابلیت خواندن ۸ نوع کارت حافظه و... از سایر ویژگی‌های این لپ تاپ است. لپ تاپ باقابلیت Dell همچنین به خروجی HDMI، باتری ۹cell - ۸۵ WHr و سیستم عامل Windows ۷ مجهز است.

این مدل نیز با ضمانت شرکت زیگورات در بازار داخلی عرضه شده است.