تلویزیون‌های تازه وارد X.VISION

بازار دیجیتال- مدل ۴۰ LED به عنوان تلویزیون LED سایز کوچک X.VISION در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام مادیران، نمایندگی فروش محصولات این برند در بازار داخلی‌، این تلویزیون دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پانل LED ساخت کره جنوبی با درجه کیفی +A‌، وضوح تصویر Full HD)۱۹۲۰ x ۱۰۸۰)‌، مگا کنتراست ۳.۰۰۰.۰۰۰:۱ دینامیک‌، تجهیز به موتور پردازش تصویر M-Starو... است.

زاویه دید این تلویزیون ۴۰ اینچ نیز ۱۷۸ افقی و عمودی است.

قابلیت پخش تصاویر از روی حافظه-USB‌، قابلیت پخش فیلم به حالت ۲۴ فریم در ثانیه، تجهیز به تکنولوژی پیشرفته ۱۲۰Hz، بهره‌مندی از خروجی صوتی SRS Trusurround XT، تجهیز به چهار ورودی HDMIو... از سایر ویژگی‌های این تلویزیون است.

همچنین شدت روشنایی این تلویزیون ۴۵۰ cd/m²، عمق رنگ آن ۱.۰۷ Billion color است.

این تلویزیون قابلیت انتخاب تصویر در پنج حالت (دینامیک، استاندارد، ملایم، بازی‌، تنظیم دستی) و قابلیت انتخاب رنگ در چهار حالت (سرد، عادی، گرم و ‌تنظیم دستی ) را داشته و به استریو AV.A۲.NICAM‌، بلندگو WAY SYSTEM‌۲، خروجی صوتی ۲۱۰×W و... مجهز است.

این تلویزیون ۴۰ اینچ همچنین به ورودی‌های RF، AV inputs (Composite Video; CVBS)، S-Video، Component، PC‌،HDMI و خروجی‌های SPDIF، Audio / Video، Headphone مجهز است.

این مدل تلویزیون با ضمانت مادیران به بازار داخلی عرضه شده است.

همچنین تلویزیون ۴۰ اینچ این برند از سری venus یک تلویزیون FULL HD جدید از این برند است که دارای ویژگی‌هایی چون، مجهز به پانل LCD ساخت کره‌جنوبی با درجه کیفی +A، تجهیز به موتور پردازش تصویر M-Star، کنتراست فوق‌العاده ۲۰۰۰۰:۱ دینامیک‌، سه ورودی HDMI و... است.

وضوح تصویر این تلویزیون هم ۲۰۰۰۰:۱ دینامیک و زاویه دید آن ۱۷۸ درجه افقی و عمودی است. عمق رنگ این تلویزیون هم ۱۶.۷M colors است.

تلویزیون ۴۰ اینچ این برند از سری venus همچنین دارای پنج حالت انتخاب تصویر‌، دینامیک، استاندارد، تنظیم دستی، بازی، ملایم و چهار حالت انتخاب رنگ سرد، عادی، گرم و ‌تنظیم دستی است. این تلویزیون قابلیت تنظیم اتوماتیک سطح صدا را داشته وبا ضمانت مادیران به بازار داخلی عرضه شده است.