بازار دیجیتال- بازار تلویزیون همیشه یکی از پر رونق‌ترین بازارهای لوازم مصرفی الکترونیک بوده است. همین رونق هم باعث شده است تا بازار این محصولات، معمولا بازاری به روز باشد. درست به همین دلیل هم هست که در سال ۲۰۱۰ و با ورود تلویزیون‌های جدید سه بعدی و رونق بیشتر بازار تلویزیون‌های LED، قیمت تلویزیون‌های LCD تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرد. این کاهش قیمت در بازار تلویزیون‌های LCD گویا قرار است همچنان ادامه پیدا کند. با این اوصاف است که پیش بینی‌های مختلف درباره این بازار، ادامه روند کاهش قیمت این محصولات را خبر می‌دهند. حالا اما سه ماه دیگر تا زمان کریسمس و بازار سال نو میلادی زمان باقی مانده است، اما تحقیقات مختلف نشان از کاهش بیشتر قیمت تلویزیون‌های LCD تا آن زمان دارند.

آخرین گزارش منتشر شده از سوی DisplaySearch نشان می‌دهد که قیمت تلویزیون‌های LCD تا بازار کریسمس کاهش ۵ درصدی خواهد داشت. به طور کلی، اما پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که قیمت انواع تلویزیون‌های LCD در فصل چهارم سال ۲۰۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

طبق آخرین گزارش منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی iSuppli، تنها ۷/۳۸ میلیون دستگاه از ۵۲ میلیون دستگاه تلویزیون LCD صادر شده در فصل چهارم سال ۲۰۱۰ توسط فروشندگان به فروش خواهند رسید.