اسپیکر حرفه‌ای با نمایشگر لمسی

بازار دیجیتال- شرکت JVC به تازگی یک محصول جدید را به بازار انواع دستگاه‌های دیجیتال شخصی معرفی کرده است. این محصول جدید یک اسپیکر حرفه‌ای و جالب است که برای انواع دستگاه‌های پلیر و iPod طراحی و تولید شده است. این اسپیکر جدید با مدل UX-J۵۱ به بازار معرفی شده است و از تکنولوژی HiFi هم برای پخش با کیفیت صدا بهره می‌برد. این دستگاه با انواع iPod، iPhone، وCD و mp۳ player هم سازگاری دارد و قابلیت پخش رادیو FM و AM را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

UX-J۵۱ دارای یک نمایشگر LED تمام لمسی است که امکان کنترل عملکردهای مختلف را از طریق تماس دست به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه دارای یک پورت USB ۲.۰ برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و دیگر دستگاه‌های دیجیتال است و از یک خروجی AUX هم بهره می‌برد. این اسپیکر مجهز به دو بلندگو با قدرت پخش ۴۰ وات برای هر کدام است که در نهایت قدرت پخش این اسپیکر را به ۸۰ وات می‌رسانند.

طراحی این محصول به شکل کاملا مدرن و ساده است و به این دلیل می‌تواند با دیگر لوازم و محصولات اتاق کاربران هماهنگ شده و با چیدمان دلخواه آنها سازگار شود. این اسپیکر همچنین از ساب ووفر پر قدرت بهره می‌برد و به این دلیل از محصولات مشابهش متمایز می‌شود.

شرکت JVC اعلام کرده است که این محصول جدیدش را از ماه اکتبر آینده و با قیمت ۹۵/۳۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.