استقبال کاربران گوشی تلفن همراه ازبرند ال جی

مدیرعامل شرکت پارس کامتل از استقبال مشتریان گوشی تلفن همراه از برند ال جی در بازار تلفن همراه کشور خبر داد. به گزارش موبنا، حسین پاینده با بیان این مطلب اظهار داشت: تنوع گوشی‌های ال‌جی که با قیمت‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند، باعث شده است تا بیشتر مشتریان به خریدوفروش این نوع گوشی‌ها روی آورند.

وی افزود: هم‌اکنون بالای ۲۵ مدل از انواع گوشی‌های ال جی با امکانات مختلف در بازار ایران وجود دارد که با امکانات متفاوت تولید و روانه بازار شده است. وی تصریح کرد: در شرایط حاضر، بیشترین واردات این شرکت به گوشی‌های ارزان‌قیمت و همچنین گوشی‌های مجهز به صفحه نمایش لمسی اختصاص یافته است. مدیرعامل شرکت پارس کامتل با اشاره به به‌کارگیری فناوری‌های نوین در گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، خاطرنشان کرد: عرضه گسترده گوشی‌های صفحه نمایش لمسی با قیمت‌های مناسب باعث شده است تا مشتریان رغبتی به خرید گوشی‌های معمولی نداشته باشند و به سمت گوشی‌هایی با امکاناتی مانند سیستم‌های ‌عامل و نرم‌افزار‌های جدید روی آورند.

پاینده با بیان اینکه هم‌اکنون بازار تلفن همراه که به دلیل کاهش قدرت خرید مردم روزهای بی‌رونقی را سپری می‌کند، خاطرنشان کرد: اما قابلیت و تنوع سرویس‌های این نوع گوشی‌ها باعث افزایش فروش این برند در بازار شده است.

وی پرفروش‌ترین مدل ال‌جی را KP۵۰۰ معرفی کرد و گفت: این گوشی با امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی، دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه اصلی تا ۱۶ گیگابایت روانه بازار شده و با قیمت فروش ۱۱۵ هزار تومانی به یکی از پرطرفدارترین مدل‌های این برند تبدیل شده است.