یک لپ‌تاپ با قابلیت از خانواده دل - ۴ مهر ۸۹

بازار دیجیتال- مدل M۶۵۰۰ از سری Precision به عنوان لپ‌تاپ با قابلیت DELL در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام زیگورات، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌، کاربرد این لپ‌تاپ در ادارات، سازمان‌های بزرگ و افراد حرفه‌ای است و به زودی وارد بازار داخلی می‌شود.

ایستگاه‌های کاری سری Precision ابزارهایی قدرتمند با ترکیبی از سریع‌ترین پروسسورهای ۲ هسته‌ای و ۴ هسته‌ای، کارت گرافیگ Nvidia با تکنولوژی OpenGL به همراه یک طراحی زیبا که توانسته است توازن واقعی بین اجرای سریع برنامه‌ها با قدرت بالا و قابلیـت حمل آسان و پردازش گرافیگ بالا را به‌وجود آورد که کار برای هر سه بعدی کاری را سهل و آسان می‌کند.

ضمن تکنولوژی بالا، ‌این نوت‌بوک‌ها بالاترین کیفیت تولیدی در میان سایر نوت بوک‌های تولیدی‌این شرکت را دارند. ظاهر کلاسیک، شیک و جدیدا استفاده از ترکیب رنگ‌ها به همراه بدنه ساخته شده از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم که بسیار مستحکم است، وزن خوبی را داشته و چشمان هر کاربری را خیره خواهند کرد.به عبارتی لپ‌تاپ‌های‌ این سری تضمین شده‌اند که بتوانید با مهارت بالا طراحی‌های پیچیده و حرفه‌ای را انجام دهید. لپ‌تاپ‌های ‌این سری برای جلب رضایت مشتریانی در رده‌های مهندسین، مدیا کارها، تدوینگران، خالقین جلوه‌های ویژه، طراحان انیمیشن کار، طراحان صنعتی، معماران و طراحان حرفه‌ای سه بعدی کار و اتوکد کار طراحی و تولید شده است.

مدل M۶۵۰۰ که از لپ‌تاپ‌های با قابلیت این برند است‌، دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۷، رم ۱۶ گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۷ اینچ از نوع WUXGA RGB LED Back-Lit Display و با وضوح تصویر ۱۲۰۰×۱۹۲۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیک NVIDIA Quadro FX ۲۸۰۰M Graphics with ۱GB dedicated memory‌،مودمV.۹۲،شبکه کابلی ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰، درایو نوری ۸X CD/DVD Burner w/ double-layer DVD+R write capability، چهار درگاه USB‌، فایر وایر ۱۳۹۴ و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور همچنین به وب کم دو مگاپیکسلی،کارتخوان با قابلیت خواندن ۸ نوع کارت حافظه، بلوتوث، شبکه بی‌سیم‌، خروجی مانیتور، PCMCIA، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... مجهز است و به زودی با گارانتی زیگورات وارد بازار داخلی می‌شود.