یک تلویزیون قابل حمل کوچک

بازار دیجیتال- شرکت آمریکایی Vizio که تولید کننده انواع تلویزیون و نمایشگر است، به تازگی یک محصول متفاوت و جالب را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید یک تلویزیون کوچک و قابل حمل است که با نام Razor به بازار معرفی شده است. Razor در حقیقت یک تلویزیون LCD با پس زمینه LED است. اندازه نمایشگر این تلویزیون تنها ۷ اینچ است و طراحی آن مدرن و بدون لبه است. مدل تجاری این تلویزیون VMB۰۷۰ است و در حقیقت در دسته تلویزیون‌های دیجیتالی قرار می‌گیرد. این تلویزیون تصاویر را با وضوح تصویر مناسب و برابر ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. بدنه این تلویزیون باریک و کوچک است و ضخامت بدنه آن به کمتر از یک اینچ می‌رسد.

این تلویزیون کوچک همچنین می‌تواند به عنوان یک قاب عکس دیجیتالی هم مورد استفاده قرار بگیرد. Razor مجهز به یک پورت USB برای اتصال به دیگر محصولات دیجیتال است و از یک باتری با طول عمر مناسب هم بهره می‌برد. باتری این تلویزیون در هر بار شارژ می‌تواند تا ۵/۳ ساعت به طور مداوم کار کند. این تلویزیون نمایشگر لمسی دارد و به این دلیل کنترل آن به صورت لمسی هم انجام می‌شود.

ابعاد این تلویزیون برابر ۷۵/۰×۷۵/۵×۲/۸ اینچ بوده و وزن آن به کمتر از ۴۵۰ گرم می‌رسد. طبق اعلام شرکت Vizio این تلویزیون قابل حمل به تازگی و با قیمت ۱۶۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش می‌رسد.