دوربین قدیمی با امکان عکاسی دیجیتال

بازار دیجیتال- شرکت Fujifilm یک دوربین عکاسی دیجیتال را برای علاقه‌مندان به عکاسی به بازار معرفی کرده است. این دوربین جدید با مدل Finepix X۱۰۰ به بازار معرفی شده است و امکانات مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین که با هدف کاربران حرفه‌ای دوربین‌های DSLR طراحی و تولید شده است، امکان عکاسی با کیفیت مناسب را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه نسبتا بزرگ است که تصاویر را با وضوح ۱۴۴۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دوربین از لنز ثابت ۲۳ میلیمتری و حسگر CMOS بهره می‌برد و قرار است در روزهای اول سال میلادی ۲۰۱۱ روانه بازار شود. X۱۰۰ قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۳/۱۲ مگاپیکسل را دارد و از طراحی جالبی بهره می‌برد.

طراحی این دوربین مانند دوربین‌های قدیمی Leica است و به این دلیل انتظار می‌رود مورد توجه بسیاری از خریداران قرار بگیرد. در واقع با استفاده از این دوربین، کاربران می‌توانند حس عکاسی با دوربین‌های قدیمی را در دنیای دیجیتال و مدرن تجربه کنند و از عکاسی با آن لذت ببرند.

با این همه، اما این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه دقیق جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال خودش اعلام و منتشر نکرده است.