جمجمه‌ای که آواز می‌خواند

بازار دیجیتال- یک پلیر جدید با طراحی متفاوت به بازار انواع دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی معرفی شده است. این پلیر در واقع مدل جدیدی از mp۳ playerهای اسکلتی است. البته این پلیر اسکلتی تنها یک جمجمه است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. در واقع این محصول، برای طرفداران تکنولوژی‌های جدید و محصولات متفاوت طراحی، تولید و به بازار معرفی شده است و به همین دلیل هم انتظار می‌رود، مورد استقبال خریداران قرار بگیرد.

ابعاد این محصول کوچک و قابل حمل بوده و به راحتی در جیب کاربرانش قرار می‌گیرد. این جمجمه کوچک مجهز به یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی، شارژ و انتقال فایل است. علاوه بر این‌ها، این پلیر جدید دارای یک خروجی ۵/۳میلیمتری هدفون هم هست که به این ترتیب امکان اتصال به دیگر محصولات دیجیتال را هم از این طریق برای کاربرانش فراهم می‌کند.

این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و قابلیت سازگاری با کارت‌های حافظه SD و SDHC را هم دارد. این جمجمه مجهز به دو لامپ LED در چشم‌‌هایش است که به این ترتیب می‌توانند نشان دهنده روشن یا خاموش بودن این دستگاه باشند. این پلیر تنها ۴۴ گرم وزن دارد، مجهز به اسپیکر داخلی هم است. این دستگاه قرار است به زودی و با قیمت ۱۸ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.