گوشی‌های ۵۸۰۰‌ و ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا، K۹۷۰ سونی اریکسون به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های این دو برند در بازار امروز تلفن همراه معرفی شدند. گوشی XpressMusic ۵۸۰۰ نوکیا با گارانتی رسمی‌و با قیمت ۲۷۸‌هزار تومان در صدر پرفروش‌ترین‌های نوکیا قرار گرفته است.

این گوشی دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت است.

N۹۷mini ، ۶۳۰۳ا، ۱۶۱۶ از دیگر گوشی‌های پرفروش این برند است که توانسته در بازار تلفن همراه از فروش بالایی برخوردار شود.سه مدل فوق به ترتیب به بهای ۱۵۲ ، ۳۹۵ و ۴۲‌هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

K۹۷۰ سونی اریکسون که یکی از جدیدترین مدل‌های این برند به شمار می‌آید به دلیل برخورداری از امکانات بالا و هزینه مناسب فروش ۱۸۰‌هزار تومانی توانسته از استقبال مناسبی برخوردار شود.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت و صفحه نمایش TFT از مشخصات فنی گوشی K۹۷۰ سونی اریکسون به شمار می‌آید.

X۱۰ mini, C۹۰۵ اW۵۹۵ا، از دیگر گوشی‌های پرفروش این برند به شمار می‌آید که با قیمت ۲۸۰ ، ۳۰۰ و ۱۶۸‌هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.