بازار دیجیتال- محمد ثروتی، دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ شانزدهم، از ثبت‌نام ۲۰ شرکت متقاضی برای غرفه‌های بالای ۲۰۰ متر در اولین روز از ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ خبر داد. به گفته وی تقاضای بالای شرکت‌ها برای ثبت‌نام در این دوره از نمایشگاه از پیش‌بینی‌های صورت گرفته و همچنین ثبت‌نام نسبت به سال گذشته نیز بسیار بیشتر بوده است. وی در ادامه می‌افزاید:‌ «توجه به اینکه در اولین روز از ثبت‌نام حجم زیادی از شرکت‌ها خواهان غرفه‌های بالای ۲۰۰ متر بوده‌اند، پیش‌بینی می‌کنیم تا شنبه این میزان به مراتب افزایش پیدا کند.»

به گفته وی در حال حاضر تنها شرکت‌هایی می‌توانند ثبت نام کنند که متقاضی غرفه‌های بالای ۲۰۰ متر باشند و در هفته آینده به تدریج ثبت‌نام از شرکت‌های با متقاضی متراژهای دیگر انجام می‌شود. ثروتی دلیل اولویت بخشیدن به ثبت‌نام غرفه‌های بالای ۲۰۰ متر را، رعایت زیبایی سالن‌ها و تسهیل جانمایی غرفه‌ها اعلام می‌کند.

دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ شانزدهم در پایان اضافه می‌کند که هم اکنون گروهی با نام شرکت فناوری سیمرغ تقاضای ثبت نام در غرفه‌های با متراژی برابر ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ متر داشته‌اند که این نشان دهنده میزان استقبال شرکت‌های آی‌تی برای حضور در این دور از نمایشگاه الکامپ است.