دوربین‌هایی با طراحی مدرن و جدید

بازار دیجیتال- شرکت Pentax به تازگی دوربین‌های جدیدی را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی کامپکت معرفی کرده است. این دوربین‌های جدید با مدل‌های RS۱۰۰۰ و RZ۱۰ به بازار معرفی شده‌اند. RS۱۰۰۰ طراحی بدنه جالب دارد و در واقع دارای یازده قاب زیبا و متنوع است تا به این ترتیب انتخاب‌های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار بدهد.

این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسل را داشته و قابلیت زوم اپتیکال تا ۴ برابر را به کاربرانش می‌دهد. لنز این دوربین از نوع واید ۵/۲۷ میلیمتری است و از امکان ضد گرد و خاک بودن هم بهره می‌برد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۶۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. ابعاد این دوربین جدید با ابعاد کارت‌های اعتباری یکسان بوده و به این دلیل حمل و جا‌به‌جایی آن راحت است. این دوربین قرار است در ماه اکتبر آینده و با قیمت ۹۵/۱۴۹ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.

دوربین RZ۱۰ هم مدل جدید دیگری از این شرکت است که قابلیت‌های مشابهی با مدل RS۱۰۰۰ دارد. این دوربین امکان زوم اپتیکال تا ۱۰ برابر را داشته و قابلیت عکاسی در حالت ماکرو را دارد. این دوربین طراحی ساده؛ اما با بدنه رنگارنگی دارد. RZ۱۰ در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید، لیمویی و بنفش طراحی و تولید شده و قرار است در ماه آینده میلادی با قیمت ۹۵/۲۱۹ دلار به بازار عرضه شود.