اسپیکر حرفه‌ای قابل حمل برای iPod و iPhone

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی محصول جدید خود را به بازار انواع لوازم جانبی معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید در واقع یک اسپیکر حرفه‌ای برای انواع پلیر است که با مدل iRDP-X۵۰iP به بازار معرفی شده است. این دستگاه یک اسپیکر قابل حمل است که برای محصولات پر طرفدار شرکت Apple یعنی گوشی موبایل iPhone و پلیر iPod طراحی و تولید شده است. این اسپیکر قابلیت پخش صدا با کیفیت ۴۰ وات را دارد در حالی که از طراحی باریک و سبک هم بهره می‌برد تا حمل و جابه‌جایی آن برای کاربرانش راحت‌تر باشد.

این اسپیکر مجهز به سیستم باس بوده و از یک دستگاه کنترل از راه دور کوچک هم بهره می‌برد. این دستگاه کنترل از راه دور، تمام کلیدهای iPod را روی خود داشته و به این دلیل کار با آن برای کاربرانش ساده‌تر خواهد بود.

iRDP-X۵۰iP با مدل‌های جدید iPod و iPhone هم سازگار بوده و ابعادی برابر ۶×۳/۶×۱/۱۴ اینچ دارد. شرکت Sony اگرچه اطلاعاتی درباره عمر باتری این اسپیکر قابل حمل منتشر نکرده است، اما پیش بینی می‌شود عمر باتری این محصول نسبت به محصولات مشابه بالاتر باشد.

این در حالی است که این شرکت اعلام کرده است اسپیکر جدیدش را با قیمت ۹۹/۱۹۹ دلار به بازار عرضه می‌کند، هر چند هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست.