بازار دیجیتال- خدمات اجتماعی و کارهای خیریه بخشی از فرهنگ غنی ملی و مذهبی ما ایرانیان است، اما آنچه از زندگی و تجربیات بزرگان سراسر دنیا باید آموخت، شیوه یافتن نگاهی نو، سازماندهی دقیق، مدیریت موثر و استقلال اقتصادی این خدمات اجتماعی است که باعث ماندگار شدن و پایداریشان می‌شود.

به همین منظور مدرسه پرتو به آدرس اینترنتی www. partoschool.orgبا اقدام به آموزش چنین مهارت‌هایی با الهام از جدیدترین شیوه‌های بین‌المللی در زمینه ارائه و استقرار خدمات اجتماعی توسط بخش‌خصوصی کرده ‌است. این شیوه‌ها که امروزه تحت عنوان کارآفرینی اجتماعی در سراسر دنیا رواج یافته‌اند به نوعی استفاده از بهترین شیوه‌های دنیای تجارت در ارائه خدمات اجتماعی در همه زمینه‌ها اعم از فقرزدایی، بهداشت، آموزش، محیط زیست و .. شناخته شده اند.
این آموزشکده مجازی قصد دارد تا با ارائه دوره‌های آموزشی آنلاین و کاربردی به معرفی بهترین استراتژی‌های مدیریتی، کارگروهی و استقلال مالی موسسات خدمات اجتماعی در سراسر دنیا بپردازد و با ایجاد شبکه‌ای از متخصصان کارآفرینی اجتماعی با نگاهی علمی و به‌روز حوزه خدمات اجتماعی و فعالیت‌های خیریه توسط بخش خصوصی را گسترش دهد.
براساس آنچه در این سایت دیده می‌شود، اگر دغدغه بهداشت یا محیط‌زیست یا مشکلات اقتصادی - اجتماعی شهر یا روستا یا محله خود را دارید و دوست دارید به بهتر شدن محیط اطرافتان کمک کنید یا با افراد دیگری که در این راه قدم برداشته‌اند، آشنا شوید، می توانید از دوره‌های آنلاین و رایگان مدرسه پرتو استفاده کنید. همچنین از طریق این سایت می‌توانید با دوستانتان همفکری کنید و از برنامه‌های موسسات دولتی و غیردولتی که در جهت حل مشکلات فعال هستند، مطلع شوید.