غول تلفن همراه نوکیا با عرضه C۱- ۰۰ در هند که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، به بازار سازندگان این نوع گوشی‌ها پیوست. بازار گوشی دو سیم‌کارته در هند که اغلب کاربران به منظورهای مختلف کاری و شخصی دو شماره تلفن حمل می‌کنند به کسب‌وکار پرسودی تبدیل شده است. سازندگان دیگر نیز با عرضه تلفن‌هایی که به‌صورت همزمان می‌توانند دو شماره داشته باشند، شروع به وفق یافتن با این بازار کرده‌اند. نوکیا نیز که به دنبال بهره‌برداری از این بازار در حال رشد است، به این جمع پیوسته است.

گوشی نوکیا دارای نمایشگر TFT، رادیو اف ام و قابلیت ارسال پیامک است و عمر باتری آن تا شش هفته دوام دارد؛ این دستگاه دارای دکمه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد از سیم‌کارتی به سیم‌کارت دیگر سوئیچ کند و تنها یک سیم‌کارت می‌تواند در یک زمان فعال شود.

این گوشی و مدل C۲ -۰۰ نوکیا که آن نیز از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند با سیستم عامل S۴۰ نوکیا کار می‌کنند. اگرچه نوکیا برتری‌اش را در برابر رقبای قدرتمندی مانند آی‌فون اپل و آندرویید گوگل در آمریکای شمالی از دست داده است، اما به دلیل حضور قدرتمند در مناطقی مانند هند و سایر بازارهای در حال توسعه در سطح جهانی فروشنده تلفن همراه شماره یک است.