قاب عکس‌های دیجیتالی جدید با امکانات مختلف

بازار دیجیتال- شرکت Sony یک محصول جدید را به بازار معرفی کرده است که انتظار می‌رود مورد توجه اغلب کاربران و خریداران قرار بگیرد. محصول جدید این شرکت در واقع یک قاب‌عکس دیجیتالی با نام S-Frame است که به خاطر نمایش و اجرای فایل‌های ویدئویی با کیفیت و با فرمت AVCHD در میان کارشناسان و فعالان بازار شناخته شده است. این سری جدید از قاب عکس‌های دیجیتالی Sony در مدل‌های مختلف طراحی و تولید شده‌اند. دو مدل DPF-XR۱۰۰ و DPF-VR۱۰۰ این شرکت دارای نمایشگری با اندازه ۲/۱۰ اینچ بوده و از نور پس‌زمینه LED و وضوح تصویر WSVGA هم بهره می‌برند. این قاب‌های جدید مجهز به امکان پخش صدای استریو بوده و از امکاناتی مانند ساعت، تقویم روز و تکنولوژی TruBlack که کنتراست تصویر را افزایش داده و انعکاس نور را کاهش می‌دهد، هم بهره می‌برد.

مدل سوم از این سری با نام DPF-D۸۳ معرفی شده و دارای نمایشگر ۸ اینچی است. این نمایشگر LCD دارای پس زمینه LED بوده و تصاویر را با وضوح SVGA برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این قاب جدید در واقع اولین قاب عکس دیجیتالی Sony دارای باتری قابل شارژ است که در هر بار شارژ امکان استفاده مداوم تا ۱۰۰ دقیقه را به کاربرانش می‌دهد.

این سه قاب جدید مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آنها هم به ۲ گیگابایت می‌رسد. طبق اعلام شرکت Sony هم این محصولات جدید در ماه نوامبر آینده و با قیمت ۲۰۰ دلار برای مدل DPF-VR۱۰۰، قیمت ۲۵۰ دلار برای مدل DPF-XR۱۰۰ و بالاخره ۱۵۰ دلار برای مدل DPF-D۸۳ به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسند.