لپ‌تاپ نازک دل

بازار دیجیتال- Adamo به عنوان لپ‌تاپ ساخت شرکت دل در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام زیگورات، یکی از عرضه‌‌کنندگان لپ‌تاپ‌های دل در بازار داخلی، Adamo نازک‌ترین و ظریف‌ترین نوت‌بوک ساخت شرکت دل است که در این مدل که طراحی و زیبایی در اوج است، در سیستم تنها با اشاره یک انگشت باز می‌شود.

این لپ‌تاپ دارای یک صفحه کلید کامل و زیباست که برای کسانی که می‌خواهند تایپ کنند، شرایط آسان‌تری را فراهم می‌کند. ترک‌پد آدامو چند لمسی است و در خود فناوری‌هایی چون بلوتوث، وایرلس نسخه N و جی.پی.اس

را نیز جای داده است. همچنین پورت ویدئویی HDMI در آن همراه با یک آداپتور جدا از نوت‌بوک عرضه شده است، ولی این مدل درایو مدیا را ندارد، اما به صورت اکسترنال قابل اتصال است.

آدامو همچنین دو پورت یو.اس.بی با display port را دارد و با سیستم‌عامل ویندوز۷ برای کاربران ارائه می‌شود. عمر باتری سه سلولی آن دو ساعت و باتری شش سلولی ۵ ساعت در نظر گرفته شده است.

این لپ‌تاپ همچنین به پردازنده GHZا۱/۲اIntel Core ۲ Duo SL۹۶۰۰، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت مجهز است و صفحه نمایش آن نیز ۴/۱۳ اینچ است. تجهیز به کارت گرافیکیIntel Integrated Graphics, GS۴۵ with ۲۵۶MB، وب‌کم ۳/۱ مگاپیکسلی، خروجی HDMIو... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ نازک است.

adamo با قیمت یک میلیون و ۹۹۹ هزار تومان و با ضمانت شرکت زیگورات به فروش می‌رسد.