یک ویدئو پروژکتور سه بعدی برای کاربران خانگی

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی جدیدترین محصولش را به بازار انواع دستگاه‌های پروژکتور معرفی کرده است. این شرکت ویدئو پروژکتور جدیدش را در نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیک IFA امسال رونمایی کرده است. این دستگاه با مدل VPL-VW۹۰ES به بازار معرفی شده است و در واقع یک ویدئو پروژکتور سه بعدی به حساب می‌آید. به این ترتیب، کاربران این دستگاه می‌توانند تصاویر سه بعدی را به اتاق نشیمن خودشان بیاورند. به این ترتیب بعد از شرکت LG حالا نوبت Sony است که دستگاه ویدئو پروژکتور سینمای خانگی خودش را به بازار معرفی کند.

این محصول که اولین بار در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شده است، در واقع اولین ویدئو پروژکتور سه بعدی خانگی محسوب می‌شود. این دستگاه تصاویر سه بعدی را با کنتراست ۱ به ۱۵۰۰۰۰ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و از تکنولوژی جدید Iris ۳ برای نمایش این تصاویر سه بعدی هم بهره می‌برد.

با این همه، اما این دستگاه قابلیت نمایش تصاویر به صورت دو بعدی را هم داشته و می‌تواند جان تازه‌ای به طرفداران تماشای فیلم و ویدئو در خانه بدهد. این دستگاه قرار است از ماه نوامبر و ابتدا به بازار کشورهای اروپایی عرضه شود، اما هنوز شرکت Sony اطلاعاتی درباره قیمت عرضه و تاریخ عرضه آن در بازارهای دیگر اعلام و منتشر نکرده است.