دوربین فیلمبرداری کوچک با قابلیت‌های مختلف

بازار دیجیتال- شرکت Samsung که در سال‌های اخیر حضور پر رنگی در بازار لوازم مصرفی الکترونیک داشته است، به تازگی محصول جدیدی را به این بازار معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال است که با مدلHMX-T۱۰ و در نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیک IFA برلین رونمایی شده است. این دوربین فیلمبرداری دیجیتال کوچک، از یک لنز ۲۰ درجه‌ای بهره می‌برد و به این ترتیب، تصاویر را به صورت طبیعی‌تر برای کاربرانش ثبت و ذخیره می‌کند. این دوربین قابلیت ثبت تصاویر با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل را داشته و این تصاویر را با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه برای کاربرانش ثبت می‌کند.

این دوربین فیلمبرداری جدید دارای یک نمایشگر LCD با اندازه مناسب ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به تصویر می‌کشد. این نمایشگر همچنین لمسی بوده و به این دلیل کار با آن برای کاربرانش راحت و ساده است.

دوربین HMX-T۱۰ مبتنی بر حافظه فلش بوده و قابلیت سازگاری با کارت‌های حافظه SD و SDHC را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این در حالی است که این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۷/۴ پیکسل را به کاربرانش می‌دهد.

شرکت Samsung اعلام کرده است که این دوربین فیلمبرداری جدیدش را به زودی و با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه و به فروش عمومی می‌رساند.