دوربین عکاسی باریک در رنگ‌های متنوع

بازار دیجیتال- این روزها دوربین‌های عکاسی دیجیتال کامپکت به خاطر طراحی ساده، سبک و کاربری راحت خودشان حساب مورد توجه کاربران و خریداران در بازار قرار گرفته‌اند. درست به همین دلیل هم هست که بازار این دوربین‌ها در سال‌های اخیر رونق خوبی پیدا کرده است. شرکت Kodak هم یکی از تولیدکنندگان بزرگ این بازار است که مانند دیگر شرکت‌های تولیدکننده سعی دارد سهمی از این بازار پر رونق را به خودش اختصاص بدهد. این شرکت به تازگی جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال کامپکت خودش را به بازار معرفی و عرضه کرده است.

این دوربین جدید با مدل M۵۹۰ به بازار معرفی شده است و طبق ادعای شرکت Kodak باریک‌ترین دوربین عکاسی دیجیتال جدید در بازار است. این دوربین ابعادی برابر ۶/۰×۳/۲×۸/۳ اینچ داشته و وزنی سبک دارد. این دوربین قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را داشته و از لرزشگیر دیجیتال تصویر هم بهره می‌برد. این دوربین تصاویر را با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسل برای کاربرانش ثبت و ذخیره می‌کند.

این دوربین جدید مبتنی بر حافظه فلش بوده و قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

دوربین جدید این شرکت در رنگ‌های متنوع مشکی، نقره‌ای، بنفش و ارغوانی طراحی و تولید شده است. این دوربین در واقع باریک‌ترین دوربین کامپکت با امکان زوم اپتیکال ۵ برابر است. M۵۹۰ در واقع یک دوربین عکاسی برای طرفداران شبکه‌های اجتماعی است، چون امکان انتقال سریع عکس به این شبکه‌ها را برای کاربرانش فراهم می‌آورد.

دوربین M۵۹۰ در آخرین روزهای ماه جولای به بازار معرفی شده و به تازگی و با قیمت ۹۵/۱۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.