یک پلیر جدید با نمایشگر OLED

بازار دیجیتال- شرکت بزرگ SanDisk که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بازار انواع پلیر در جهان است، به تازگی با معرفی یک محصول جدید سعی دارد یک بار دیگر تجارت پر سود و رونق این بازار را در اختیار بگیرد. به این ترتیب این شرکت محصول جدیدی را با نام + Fuze به بازار معرفی کرده است. این دستگاه طراحی ساده، اما مدرنی داشته و قابلیت‌های مختلفی را هم به کاربرانش می‌دهد.

این دستگاه دارای یک نمایشگر OLED با اندازه ۴/۲ اینچ بوده و تصاویر را با وضوح QVGA یا ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه برای کاربران پخش و به تصویر می‌کشد. این دستگاه در سه نسخه مختلف ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایت طراحی و تولید شده است و امکان ارتقا حافظه از طریق کارت‌های حافظه micro SD در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، OGG، FLAC و AAC را هم دارد.

این دستگاه همچنین فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های رایج MPEG-۴، WMV و H.۲۶۴ را هم برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که این محصول امکان نمایش عکس‌ها با فرمت‌های JPEG، BMP و PNG را هم به کاربرانش می‌دهد.

این دستگاه دارای یک پورت USB ۲.۰ پر سرعت هم هست که امکان اتصال به کامپیوترهای شخصی، شارژ و انتقال فایل‌ها را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با این حال، اما هنوز شرکت SanDisk درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدیدش اطلاعاتی را اعلام و منتشر نکرده است.