چاپگرهای لیزری پرفروش اچ‌پی

بازار دیجیتال- مدل CP۲۰۲۵n به عنوان چاپگر لیزری رنگی با قابلیت اچ‌پی در بازار داخلی معرفی شد. بازار دیجیتال- مدل CP۲۰۲۵n به عنوان چاپگر لیزری رنگی با قابلیت اچ‌پی در بازار داخلی معرفی شد.

براساس اعلام سرزمین سبز، یکی از عرضه‌کنندگان چاپگرهای این برند در بازار داخلی، چاپ اسناد رنگی کسب‌وکار و تجارت و بازاریابی در منزل با سری چاپگرهای ۲۰۲۵ مقدور است. استفاده آسان با سرعت سریع بالای ۲۰ برگ در دقیقه برای سایز کاغذهای A۴ با رنگ‌های مشکی و رنگی و کیفیت چاپ رنگی با تونرهایی با فناوری و تکنولوژی ColorSpher مناسب گروه‌های کاری ۱تا۸نفره از ویژگی‌های این دستگاه است.

براساس اعلام سرزمین سبز، وضوح چاپ این دستگاه برای اسناد سیاه و سفید و رنگی، ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است.این چاپگر قابلیت چاپ ۴۰۰۰۰ صفحه چاپی در ماه را داشته و قابلیت چاپ دو طرفه، چاپ بدون حاشیه و چاپ روی انواع کاغذ c(bond, brochure, coloured, glossy, letterhead, photo, plain preprinted, prepunched recycled) , transparencies, labels, envelopes را دارد.

این چاپگر با سیستم‌های عامل Microsoft® Windows® ۲۰۰۰, XP Home, XP Professional, Server ۲۰۰۳, XP Media Center و... سازگار است و با قیمت ۵۷۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت سرزمین سبز به فروش می‌رسد.

همچنین مدل CP۱۵۱۵n از چاپگرهای لیزری رنگی اچ پی در بازار داخلی است که برای مصارف خانگی و اداری مناسب است.

این چاپگر دارای ویژگی‌هایی چون، سرعت چاپ ۱۲ صفحه در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید، هشت صفحه در دقیقه برای اسناد رنگی و قابلیت چاپ ۳۰۰۰۰ صفحه چاپی در ماه است. وضوح چاپ این دستگاه هم ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ برای اسناد سیاه و سفید و رنگی است. CP۱۵۱۵n قابلیت چاپ دوطرفه، چاپ بدون حاشیه، کارکرد در رطوبت و ... را دارد و با قیمت ۲۹۰ هزار تومان و با ضمانت سرزمین سبز به فروش می‌رسد.