118 اسپم می‌شود

مدیر کل خدمات مخابراتی شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه تبلیغات مشاغل خصوصی در مرکز ۱۱۸، هزینه‌بر است، از ثبت نزدیک به ۲۰ هزار شغل در لیست مشاغل این مرکز خبر داد. عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایستا گفت: طی مکاتبه‌ای که با بانک‌های خصوصی و صندوق‌های قرض‌الحسنه داشتیم، تمامی مشاغل برای ثبت در لیست مشاغل مرکز ۱۱۸ دعوت شدند. وی با بیان اینکه در حال حاضر شماره سازمان‌ها و نهادهای دولتی به‌طور رایگان در مرکز ۱۱۸ به متقاضیان داده می‌شود، افزود: طبق تصمیم هیات مدیره، در فاز کنونی تنها برای اعلام شماره مشاغل خصوصی هزینه دریافت خواهد شد و به شماره مکان‌های دولتی و عام‌المنفعه ورود نمی‌کنیم.

به گفته او تاکنون شماره تلفن نزدیک به ۲۰ هزار شغل در لیست مشاغل ابقا شده‌اند و به مکاتبات ما برای پرداخت هزینه در ازای اعلام شماره تلفن‌ها در مرکز ۱۱۸ اعلام موافقت کرده‌اند.

آزاد معتقد است: ‌مشاغلی که با پرداخت هزینه برای اعلام شماره تلفن خود در مرکز ۱۱۸ مخالفت کرده و بنابراین شماره آنها از لیست مشاغل این مرکز حذف شده است، از مزایای این کار بی‌اطلاعند و نمی‌دانند که ۱۱۸ تاکنون چه تعداد مشتری برای آنها جذب کرده است.

او ادامه داد: مرکز ۱۱۸ آمار تماس‌ها برای دریافت شماره مشاغلی را که از لیست این مرکز حذف شده‌اند، جمع‌آوری کرده و طی مذاکره‌ای به صاحبان این مشاغل اعلام می‌دارد تا بدانند چه تعداد مراجعه‌کننده را به دلیل نبود شماره از دست داده‌اند.