اسپیکر بی‌سیم، ضد آب و ضد‌ضربه

بازار دیجیتال- در بازار پررونق انواع محصولات دیجیتال قابل‌حمل و شخصی، معرفی و عرضه محصولی متفاوت می‌تواند برای شرکت تولیدکننده‌اش فروش خوبی را هم به همراه داشته باشد. این بار یک اسپیکر بی‌سیم به بازار معرفی شده است که انتظار می‌رود توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. با استفاده از این اسپیکر، کاربران می‌توانند موسیقی دلخواهشان را در داخل یا فضای بیرون از خانه گوش کنند. در واقع هیچ سیمی وجود ندارد تا جلوی دست و پای کاربران را بگیرد و آنها می‌توانند به راحتی این اسپیکر را با خود به هر جایی ببرند.

در واقع این اسپیکر دارای یک جایگاه مخصوص برای قرار گرفتن انواع پلیرهای موسیقی است که به صورت بی‌سیم با اسپیکر مرتبط است. درست به همین دلیل هم کاربران این محصول می‌توانند به راحتی پلیر خودشان را در داخل این جایگاه و در داخل خانه یا اتاق گذاشته و تا فاصله ۱۵۰ فوتی آن اسپیکر را جا به جا کنند.

این اسپیکر همچنین دارای بدنه‌ای ضد آب و ضد ضربه بوده و به این دلیل می‌تواند به راحتی در فضای خارجی مورد استفاده کاربرانش قرار بگیرد. این دستگاه با انواع iPod و پلیرهای مجهز به پورت خروجی هدفون ۵/۳ میلیمتری سازگاری دارد. این محصول در حال حاضر با قیمتی برابر ۹۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.