کاهش خریداران گوشی در ماه رمضان

به اعتقاد برخی از دست‌اندرکاران در ماه مبارک رمضان بازار تلفن همراه با کاهش تقاضای چشمگیری از سوی مشتریان روبه‌رو خواهد شد. «میلاد شکرخند» از فروشندگان بازار در این باره اظهار داشت: هر ساله همزمان با شروع ماه رمضان خرید و فروش و انجام معاملات در بسیاری از بازارها کاهش پیدا می‌کند. وی افزود: امسال بازار تلفن همراه نیز از این شرایط مستثنا نیست و بازار این کالای ارتباطی نیز همانند سایر بازارها با بی‌رونقی روبه‌رو می‌شود. وی افزود: در روزهای آینده امیدی به خریدوفروش مناسب این کالای ارتباطی نیست، چرا که هرساله در ماه مبارک رمضان با پرداختن افراد به فرایض دینی تعداد مراجعه‌کنندگان برای خرید این کالا به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

در همین حال یکی دیگر از فروشندگان گوشی در بازار معتقد است: با استمرار کاهش تقاضا برای این کالای دیجیتالی پیش‌بینی می‌شود بهای گوشی‌های تلفن همراه در روزهای آینده با کاهش نسبی روبه‌رو شود.

«علی قره‌خانی» افزود: هم‌‌اکنون بازار تلفن همراه به دلیل مسائلی همچون کاهش قدرت خرید مردم و جو حاکم اقتصادی کشور روزهای کم رونقی را پشت سر می‌گذراند.

این فروشنده بازار تصریح کرد: در حال حاضر خریدوفروش گوشی‌های بالای ۲۰۰ هزار تومان محدود شده است و بیشتر مشتریان به خریدوفروش گوشی‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان روی آورده‌اند.