بازار دیجیتال - سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سرانجام پس از سال‌ها بحث و مناقشه توانست مجوز برگزاری شانزدهمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) را به دست بیاورد. در نامه‌ای که به امضای رییس کل سازمان توسعه تجارت رسیده، به این موضوع اشاره شده که در کمیته ارزیابی و صدور مجوزهای نمایشگاهی در جلسه یکصد و چهارم خود با برگزاری این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی موافقت کرده است. شانزدهمین نمایشگاه الکامپ قرار است در آبان ماه برگزار شود.

این برای نخستین بار است که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مجوز برگزاری این نمایشگاه را به دست می‌آورد. پیش از این انجمن شرکت‌های انفورماتیک که به دنبال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای منحل شد، یک دوره برگزاری نمایشگاه الکامپ را بر عهده داشت.

سازمان نظام صنفی در اطلاعیه‌ای در این زمینه ضمن استقبال از اعطای این مجوز، انتخاب رویکرد تعامل هم‌افزا با دولت و رونق بازار فناوری اطلاعات طی دو سال گذشته را به نوعی وابسته به این انتخاب دانسته است. سازمان نظام صنفی تاکید کرده است: در فرصت باقیمانده تمهیدات لازم برای جلب مشارکت حداکثری را برای برگزاری بدیع این رویداد به کار گیرد.