پرفروش‌های نوکیا و سونی اریکسون در بازار

گوشی‌های C۵ و ۶۷۶۰ SLIDE نوکیا، VIVAZ و T۷۰۰ سونی اریکسون به عنوان گوشی‌های پرفروش دو برند نوکیا و سونی اریکسون در بازار معرفی شدند. گوشی C۵ نوکیا که با گارانتی رسمی‌به بهای ۱۷۰ هزار تومانی در بازار عرضه شد، مورد استقبال اکثر مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش‌ترین‌های ‌این برند جای گرفت. این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد.

گوشی ۶۷۶۰ SLIDE نوکیا که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT‌، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه اصلی توسط مموری کارت بهره می‌برد توانسته است با قیمت فروش ۲۲۰هزار تومان در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گیرد.

N۹۷ MINI و ۶۳۰۳ کلاسیک که به بهای ۳۹۰ و ۱۳۰ هزار تومانی به فروش می‌رسند، توانسته‌اند از فروش بالایی برخوردار شوند و به ‌این ترتیب در لیست پرفروش‌ترین‌های ‌این برند قرار گرفته‌اند. دو مدل گوشی VIVAZ و T۷۰۰ سونی اریکسون که به ترتیب به بهای ۳۷۰ و ۱۵۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند، تا‌کنون توانسته‌اند در بازار از فروش خوبی برخوردار شوند. دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی ،صفحه نمایش ۲/۳ ‌اینچی لمسی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی‌های اصلی VIVAZ و صفحه نمایش ۰/۲ ‌اینچی tft‌، دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی گوشی T۷۰۰سونی اریکسون به شمار می‌آید. W۳۹۵ ، c۹۰۱ و G۷۰۵ از جمله گوشی‌های ‌این برند هستند که توانسته‌اند در لیست پرفروش‌های بازار تلفن همراه قرار گیرند.‌ این سه مدل گوشی سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۱۱۵، ۱۷۰ و ۲۲۰ هزار تومان فروخته می‌شوند.