سوزنی‌های گران‌قیمت اپسون

بازار دیجیتال- در بین چاپگرها، چاپگرهای سوزنی که از قدیمی‌های بازار هستند معروف هستند به چاپگرهای سخت کار و البته سخت‌جان که معمولا مورد استفاده شرکت‌ها و اداراتی با حجم کاری بالا قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها اگر چه امروزه تا حدودی نسبت به قبل حضور کمرنگ‌تری در بازار دارند، ولی همچنان کاربران خاص خود را دارند و هنوز برخی از شرکت‌ها و ادارات استفاده از این نوع چاپگرها را به انواع چاپگرهای لیزری و جوهر افشان ترجیح می‌دهند. با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان نیز برخی از تولیدکنندگان چاپگر همچنان تولید این چاپگرها را در برنامه خود دارند.

اپسون یکی از برندهایی است که چند مدل از این چاپگرها را به بازار عرضه کرده است.

مدل DFX-۹۰۰۰ از چاپگرهای سوزنی برند اپسون ایت که در بازار داخلی موجود است.

بر اساس اعلام مادیران، عرضه‌کننده چاپگرهای این برند در بازار داخلی، مدل DFX-۹۰۰۰ ،یک چاپگر سوزنی با قابلیت است که مناسب برای حجم کار و سرعت بالا در قطع کاغذ ۱۳۶ ستونی است.

این چاپگر دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پورت‌های موازی، سریال و USB، قابلیت چاپ ۱ نسخه اصل و ۹ نسخه کپی و... است.

همچنین این چاپگر ۹ سوزنه با کیفیت NLQ قابلیت چاپ ۱۵۵۰ حرف در ثانیه را با وضوح ۲۴۰×۱۴۴۰ نقطه در اینچ دارد.

این دستگاه با قیمت دو میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و با ضمانت مادیران به بازار عرضه شده است. همچنین مدل LQ-۵۹۰ از چاپگرهای سوزنی پرفروش این برند در بازار داخلی است.

این چاپگر ۲۴ سوزنه با کیفیت چاپ LQ دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت چاپ یک نسخه اصل و چهار نسخه کپی و تجهیز به پورت‌های موازی، USB و شبکه اختیاری و... است.

حداکثر عرض چاپ ۸۰ ستون با امکان تغذیه تک برگ و پیوسته از جهات مختلف، سرعت چاپ ۵۲۹ حرف در ثانیه از سایر ویژگی‌های این چاپگر سوزنی است.

LQ-۵۹۰ نیز با قیمت ۴۴۸ هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.