یک قلوه سنگ کوچک با امکان پخش موسیقی

بازار دیجیتال- این روزها بازار محصولات دیجیتال شخصی و قابل‌حمل حسابی رونق دارد و شرکت‌های تولیدکننده مختلف سعی دارند با طراحی و تولید محصولات متفاوت، فروش بیشتری به‌دست بیاورند. درست به همین دلیل هم هست که در سال‌های اخیر محصولاتی با طراحی‌های جالب و عجیب بیشتر مورد توجه کاربران و خریداران قرار گرفته و فروش بیشتری هم دارند. حالا با این اوصاف نظرتان درباره یک قلوه سنگ که برایتان موسیقی پخش می‌کند چیست؟ این محصول واقعیت داشته و در دسته پلیرهای مفهومی قرار می‌گیرد.

این mp۳ player را شرکتی به نام Hugo Caileton طراحی و تولید کرده و قابلیت‌های متنوعی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول مجهز به رادیوی FM بوده و از یک میکروفن داخلی برای ضبط صدای دیجیتالی هم بهره می‌برد. این دستگاه دارای نمایشگر LED بزرگ برای نمایش اطلاعات مربوط به فایل موسیقی در حال پخش است.

این محصول طراحی کوچک و قابل‌حمل و البته شبیه به سنگ داشته و مجهز به یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و شارژ همزمان است. این پلیر همچنین دارای اسپیکر داخلی با قدرت پخش مناسب است و به همین دلیل هم می‌تواند برای بسیاری از خریداران جالب توجه باشد.

این محصول قرار است به زودی و با قیمتی در حدود ۷۵ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.