دوربین‌های جدید برای کاربران مبتدی

بازار دیجیتال- شرکت Fujifilm به تازگی دو محصول جدید را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. این دوربین‌های جدید با قابلیت‌های مختلف و برای کاربران متفاوت به بازار عرضه شده‌اند.

دوربین‌های جدید این شرکت با مدل‌های JV۱۰۰ و JV۱۵۰ به بازار معرفی شده‌اند. هر دو این دوربین‌ها در دسته دوربین‌های HD این شرکت قرار داشته و امکانات متنوعی هم دارند. دوربین مدل JV۱۰۰ قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل را داشته و مدل JV۱۵۰ عکس‌هایی با وضوح تصویر۱۴ مگاپیکسل را ثبت و ذخیره می‌کند.

طبق اعلام شرکت Fujifilm این دوربین‌های جدید با قابلیت عکاسی با کیفیت مناسب و برای علاقه‌مندان به عکاسی و کاربران مبتدی طراحی و تولید شده‌اند. هر دو این دوربین‌ها امکان عکاسی با حداکثر حساسیت ۳۲۰۰ را داشته و قابلیت عکاسی در شرایطی با نور کم را هم به کاربران خودشان می‌دهند. لرزشگیر دیجیتال تصویر این دوربین هم امکان گرفتن عکس‌هایی شفاف را به کاربران مبتدی می‌دهد.

هر دو این دوربین‌های جدید مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره بوده و امکان تشخیص ۶ چهره در هر قاب تصویر را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. این دوربین‌ها که بیشتر به خاطر ثبت عکس‌های با کیفیت و واضح مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند، ابتدا به بازار کشور هند و بعد از آن به بازار دیگر کشورها هم معرفی و عرضه می‌شوند.