لیزری‌های تازه وارد لکسمارک

بازار دیجیتال- مدل T۶۵۲DNبه عنوان چاپگر لیزری جدید lexmark در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام مادیران، نمایندگی فروش چاپگرهای این برند در بازار داخلی، این چاپگر لیزری تک کاره قابلیت چاپ ۴۸ صفحه در دقیقه را داشته و زمان نخستین چاپ ۵/۷ ثانیه است. به همین دلیل، سریع‌ترین چاپگر لیزری تک رنگ حرفه‌ای و سنگین کار موجود در بازار است.

وضوح چاپ این دستگاه ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است و با ظرفیت کارکرد ماهانه ۲۲۵ هزار صفحه و امکان به کارگیری تحت شبکه از طریق Ethernet مناسب‌ترین گزینه برای شرکت‌ها و اداره‌های بزرگ با میزان کار بسیار زیاد است.

این چاپگر همچنین قابلیت‌هایی نظیر چاپ مستقیم از ورودی USB بدون نیاز به کامپیوتر را دارد.

امکان چاپ به صورت دو رو (Duplex)، تغذیه‌کننده سند ۱۰۰برگی، هزینه کم در نگهداری، محفظه ورودی ۶۵۰ برگی کاغذ، امکان رمزدهی چاپگر و قیمت اولیه بسیار کم از دیگر ویژگی‌های برجسته این چاپگر است که آن را از سایر رقبای خود در بازار متمایز می‌سازد. اکنون چاپگر Lexmark T۶۵۲DN با ضمانت و گارانتی یک ساله مادیران در بازار عرضه می‌شود.

همچنین مدل E۲۶۰DN از مدل‌های پرفروش این چاپگرها در بازار داخلی است.

این چاپگر نیز دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت چاپ دو رو و به کارگیری تحت شبکه، سازگاری با سیستم عامل‌های MS DOS/Windows، تجهیز به پورت‌های USB۲.۰, Parallel و Fast Ethernet و... است.

سرعت چاپ این دستگاه هم ۳۳ صفحه در دقیقه با وضوح تصویر ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به حافظه ۳۲ مگابایتی و پردازشگر ۴۰۰MHz از سایر ویژگی‌های این دستگاه تک کاره لیزری است. E۲۶۰DN نیز با قیمت ۲۷۲ هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.