تلویزیون‌های سه بعدی با قابلیت‌های جدید

بازار دیجیتال- شرکت Toshiba به تازگی تلویزیون‌های جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این تلویزیون‌های جدید در واقع پنج تلویزیون جدید سه بعدی LCD هستند که از سری تلویزیون‌های REGZA F۱ و ZG۱ این شرکت به بازار معرفی می‌شوند. این تلویزیون‌ها قرار است در ابعاد متفاوت و متنوع به بازار عرضه شوند و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربرانشان قرار بدهند. تلویزیون‌های سری F۱ با دو مدل ۴۶ و ۵۵ اینچ به بازار معرفی شده‌اند، در حالی که سری ZG۱ با سه مدل ۴۲، ۴۷ و ۵۵ اینچ روانه بازار می‌شوند.

این پنج مدل با استانداردهایی مانند پنل ۲۴۰ هرتزی سه بعدی، پس‌زمینه LED، اتصال USB HDD اتصال به اینترنت، کنتراست تصویر ۱ به ۲۰۰۰ و البته چهار پورت خروجی HDMI به بازار عرضه خواهند شد.

مهم‌ترین تفاوت بین تلویزیون‌های سری F۱ و سری ZG۱ توانایی پشتیبانی دسترسی به HDD از طریق LAN، امکان تغییر تصاویر دو بعدی به سه بعدی و مجهز بودن به پنل IPS است.

شرکت Panasonic اعلام کرده است که تلویزیون‌های سری F۱ تا ماه آینده میلادی و با قیمت ۳۷۶۰ دلار برای مدل ۴۶ اینچ و ۴۹۰۰ دلار برای مدل ۵۵ اینچ به بازار عرضه می‌شوند. این در حالی است که تلویزیون‌های سری ZG۱ هم از ماه اکتبر آینده و با قیمت ۳۲۰۰ دلار برای مدل ۴۲ اینچ، ۴۰۰۰ دلار برای نسخه ۵۵ اینچ و ۵۱۰۰ دلار برای مدل ۵۵ اینچ به بازار عرضه خواهند شد.