رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضعف در زمینه فرهنگ سازی استفاده از رسانه‌های دیجیتال گفت: در حال حاضر در زمینه استفاده از بلوتوث زنگ خطر به صدا درآمده است. به گزارش مهر، عیسی زارع‌پور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و همچنین مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان لرستان اظهار داشت: امروز همه دنیا کمر همت را بسته‌اند تا ایران و آرمان‌های انقلاب را که مبتنی بر اسلام ناب محمدی است از بین ببرد. وی با بیان اینکه دشمن این نکته را دریافته که با تحریم و جنگ نظامی نمی‌تواند ما را شکست دهد، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان برای مقابله با ایران به جنگ نرم روی آورده‌اند.

زارع‌پور با اشاره به مشکلات و ناآگاهی‌های لازم در رابطه با استفاده از رسانه‌ها و ابزار دیجیتال بیان داشت: بنیاد خانواده به خاطر عدم آگاهی در رابطه با بلوتوث از هم پاشیده می‌شود اینها به طور حتم به عنوان یک زنگ خطر محسوب می‌شود که ما باید به آن توجه کنیم. زارع‌پور با بیان اینکه در زمینه وجود فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال دارای چشم‌اندازهای مطلوبی هستیم، خاطرنشان کرد:

شناسنامه دار کردن محصولات و سایت‌ها، ایجاد شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی به حالت دائمی، راه‌اندازی ۱۵ مرکز دیجیتال برای در اختیار گذاشتن آخرین تولیدات و... از جمله کار‌های انجام شده در دستور کار قرار گرفته است.