خرس‌های صورتی به عنوان اسپیکر پلیر

بازار دیجیتال- این روزها بازار محصولات و لوازم جانبی هم همراه با رونق بازار دستگاه‌های پخش موسیقی و چند رسانه‌ای قابل حمل حسابی داغ شده است. این محصولات مانند انواع اسپیکرها، شارژرها و غیره حتی گاهی فروشی به اندازه خود محصولات اصلی بازار دارند و مورد توجه و استقبال خریداران قرار می‌گیرند. این بار یک اسپیکر ویژه و جالب به بازار معرفی شده است. این اسپیکر که برای انواع دستگاه‌های mp۳ player و iPod طراحی شده است، با نام خرس‌های کوچک و توسط شرکت Juicy Couture به بازار معرفی شده است.

این اسپیکر طراحی به صورت دو خرس کوچک و صورتی رنگ دارد و انتظار می‌رود توجه بسیاری از کاربران و خریداران محصولات متفاوت را به خودش جلب کرده و فروش خوبی را نصیب شرکت تولید کننده‌اش بکند.

این اسپیکر جالب در واقع در شکم این دو خرس قرار گرفته است. یکی از این خرس‌ها دارای گردنبند طلایی رنگ بوده و دیگری پاپیون به گردن دارد. نکته جالب توجه درباره این اسپیکر آن است که این خرس‌ها در پشت خود جیب کوچکی برای قرار گرفتن دستگاه‌های mp۳ player دارند. سیم ارتباطی با mp۳ player شما هم در قسمت پشت و در داخل بدن این خرس‌های کوچک قرار دارد.

ابعاد این خرس‌ها برابر ۵/۸×۵/۹ اینچ بوده و وزن آن به کمتر از ۴۰ گرم می‌رسد. اگر به داشتن این محصول جالب علاقه‌مند شده‌اید باید تا روز بیستم ماه آگوست منتظر بمانید و برای خرید آن هم ۶۸ دلار هزینه کنید.