MovieBook با قابلیت‌های مختلف

بازار دیجیتال- شرکت ViewSonic به تازگی یک محصول جدید را به بازار انواع دستگاه‌های پخش چندرسانه‌ای قابل حمل معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید که یک مدیا پلیر جدید است با مدل VDP۴۰۰ و مدل MovieBook به بازار عرضه شده است. این دستگاه طراحی ساده‌ای داشته و دارای یک نمایشگر LCD تمام لمسی با اندازه ۳/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر تصاویر را با شدت روشنایی ۳۰۰ انسی لومن و کنتراست ۱ به ۴۰۰ نمایش می‌دهد.

این محصول مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۸ گیگابایت می‌رسد. این در حالی است که این پلیر امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه microSD را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

MovieBook قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، WAV، FLAC، APE و OGG را داشته و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های A،AVI، RM، R،RMVB، FLV، MP۴، MOV، P،PMP، MPG، VOD، DAT، H.۲۶۴ و H.۲۶۳ را هم برای کاربرانش نمایش می‌دهد. فایل‌های عکس با فرمت‌های JPEG، BMP، PNG و GIF هم امکان نمایش در این محصول را دارند.

این دستگاه دارای اسپیکر داخلی با قدرت پخش ۲ وات بوده و عمر باتری آن در هر بار شارژ به ۱۲ ساعت موسیقی و ۶ ساعت فیلم می‌رسد. این دستگاه مجهز به پورت USB بوده و با ابعاد ۵/۰×۳×۴/۴ اینچ، وزنی برابر ۱۳۶ گرم دارد.

طبق اعلام ViewSonic این محصول در حال حاضر با قیمت ۵۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.